[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
Страница 1 из 11
Модератор форума: mark 
Форум » Жизнь » Доска объявлений » Програмне забезпечення для комерційної нерухомості (Система автоматизації діяльності)
Програмне забезпечення для комерційної нерухомості
POURRIДата: Четверг, 28.03.2013, 20:19 | Сообщение # 1
1 стадия
Группа: Пользователи
Сообщений: 4
Награды: 0
Репутация: 0
Статус: Offline


АС «Оренда» призначена для автоматизації управлінської діяльності у галузі комерційної нерухомості та орієнтовано на застосування в управляючих нерухомістю компаніях, девелоперських компаніях, будівельно-експлуатаційних організаціях, офісних та торгівельних центрах. Об‘єктом автоматизації є господарські відносини, що виникають під час діяльності таких суб‘єктів системи: орендодавці, орендарі, менеджери з оренди, бухгалтери, фінансисти, спеціалісти з обслуговування нерухомості, брокери, фахівці з управління об‘єктами нерухомості, керівники.

Ведення та систематизація фондів нерухомості:

1. Швидкого доступу до інформації про приміщення, що обслуговуються: поточний та майбутній стан приміщення (вільне, здається, не здається).
2. Електронних планів будівель, поверхів, приміщень на загальному кресленні.
3. Ведення характеристик приміщень (розташування, обладнання, тощо); фотографії приміщень; експертна вартість та інше.

Ведення договорів, додаткових угод:

1. Формування інформації для менеджера з оренди та комерційного директора щодо стану існуючих фондів.
2. Представлення приміщень у вигляді списків, планів, ієрархічного дерева.
3. Забезпечення первинної роботи з орендарями: внесення картки контрагента до загальної бази, здійснення бронювань приміщень, створення проектів договорів.
4. Ведення юридичного документообігу: формування стандартних договорів, актів приймання-передачі, інших документів. Реєстрація договорів оренди, що включають інформацію по контрагентам, об‘єктах оренди, експлуатаційних та комунальних послугах, індексації, тощо.

Управління доходами:

1. Автоматизованого розрахунку сум за діючими договорами та формування рахунків, що включають вартості за розрахунковим періодом оренди, відшкодування комунальних послуг, експлуатаційних послуг, додаткових послуг та усі заборгованості, що не погашені орендарем на час формування.
2. Контролю балансу по кожному договору.
3. Автоматизованої підготовки та формування актів, податкових накладних, розрахункових довідок, актів звірки, тощо.
4. Контролю оплат: надходження оплат за виставленими рахунками, депозитні платежі, розрахунок пені.

Аналіз діяльності:

1. Фінансової звітності (заборгованість, переплати, тощо).
2. Звітності по стану основних фондів (вільні та зайняті площі).

Розробка програмного забезпечення
КМП "Інформпроект"
infpro.ua


Сообщение отредактировал POURRI - Четверг, 28.03.2013, 20:19
 
Форум » Жизнь » Доска объявлений » Програмне забезпечення для комерційної нерухомості (Система автоматизації діяльності)
Страница 1 из 11
Поиск: